June 28, 2009

Shawn Tag Aku

Shawn tag aku. So, ni adalah jawapannya.

4 names that friends call you

Azri saja okay. Aku tak ada nama lain selain nama ni…

4 things you’ve done in the last 30 minutes:
beli barang kat carrefour
drive
kemas barang
solat Zuhur

4 gifts you would like to receive


Honda City (siapalah yang baik hati nak belikan aku kereta? Ah, beli sendirilah nampaknya)


Telefon bimbit(Tak kisah yang mana satu asalkan blackberry saja okay)



Vaio

Rumah. Tak perlu besar seperti istana. Cukuplah rumah teres setingkat. kalau nak lebih afdal, yang dua tingkat. Hahaha…

4 of your favourite hobbies:

Chatting



Gosip dengan geng puaka. Amboi amboi amboi(Aku, Aliff, Ariff, Salam, Nik)


Melepak


Window shopping

4 places you want to go for vacation:


Makkah

Spain

Pulau Sipadan

7 Wonders of The World. Aku teringin nak tengok dari jarak dekat...

4 things always found in your bag:






Top 4 you love so much:

Kawan-kawan yang pernah hadir dalam kehidupan aku(gambar tidak diperlukan aku rasa kerana ramai oh)



Top 4 things special for you:

Sama seperti di atas


Top 4 who you would like to answer this survey:







5 comments:

ayisy said...

hahaha.. dulu aku nyampah giler dgn waja.. tp skrg minat gler plak.. uih? ada gmbar aku di tagged.. hehehe thanks!

aZRi aZLaN said...

aku pun sama. org ckp xelok la. apa2 la. okeh. jwb ye?

shazclan said...

wah...ko dah buat dah..yang ko bagi aku pown aku tak sempat buat lagi...ngahaha

deqna =D said...

e'eh..ade muke i la!!
glamernyaa!
muahaha..
(deqna perasan)

ok2,,nty i buat,,=))

aZRi aZLaN said...

to

shazclan;
nampak sgt ko jarang bkk blog aku
hahahaha, touching!

deqna;
haah, harus dijwab ya deqna...
perasan xpe, jgn syok sendiri.
hahahah