July 4, 2010

'Selagi Ada Cinta'.

Weh, jangan gelakkan aku la ye. Aku buat lagu ni khas untuk Marshanda. Kiranya sebagai balasan untuk lagu 'Sejuta Cinta' la nih.


Hahaha, tak boleh blah kan? Aku bagi tajuk lagu ni 'Selagi Ada Cinta'.


Tapi aku cuma tulis lirik aje. Melodinya aku tak tahu nak buat macam mana. Nanti aku suruh member aku buatkan melodinya. Hahahaha


Ku tak bisa meninggalkanmu

Kerna hati ini masih lagi menyebut namamu

Ku tak bisa melupakanmu

Kerna hati ini masih lagi mengatakan rindu

Walaupun suratan menentukan segala

Namun cinta kita tiada tandingannya

Aku pergi bukan ‘tuk selamanya

Aku pergi demi cinta kita

Jangan kau tangisi pemergianku

Kerna perjalanan cinta kita masih belum berakhir

Kau dan aku bisa bersama seperti dulu

Kerna kita ditakdirkan ‘tuk bersama


No comments: