June 18, 2009

Lepak Bersama Teman Serumah

Salam sejahtera. Hari ini, mood aku agak baik setelah dikejutkan dengan berita yang sangat sedih beberapa minggu yang lalu. Oh, ya. Sebelum aku terlupa, sekarang aku berada di rumah bersama-sama keluarga.

Gambar ni aku tangkap pada beberapa hari sebelum menduduki peperiksaan akhir semester khas. Lepas makan malam, kami berlima ke kampus untuk acara lepaking. Mungkin bosan kerana berada di Muadzam Shah selama dua minggu. Serius. Dua minggu di MS seperti dua bulan. Tambahan pula minggu peperiksaan. Lagilah tension!


Perhatikan aku.

Perhatikan aku lagi sekali.
Hahaha, tak ada apa-apa. Sengaja aku biarkan kamu lihat aku sepuas-puasnya.
Malam berikutnya…


Yang sebelah kanan tu, Nik Imran Shukri. Dia ni orang Kelantan yang tak nak mengaku Kelantan. Hahaha…



Nur Salam Bin Abdullah. Aku panggil dia Siti Salam. Perhatikan ejaan Nur di awal nama dia…



Malam selepas itu…
Dari kiri ; Ariff, Aliff, Azri dan Salam


Satu sibuk makan burger goreng. Sebelahnya tu busy mesej dengan awek. Aku sibuk nak bergambar. Si Salam pula tengah sakit perut. Thanks, Nik for the picture! Akhirnya, aku ada jurugambar yang tak bertauliah. Hahaha…

3 comments:

yaziith su anaz said...

nape tanak ngaku die kelantanese ek?




saya pon ade membe tanak ngaku kelantanese.

:)))

shazclan said...

oit...nak join ko lepak2..ko tgh cuti kan??

jap g aku cuti gak...kite melepak jom...hahaha

aZRi aZLaN said...

yazith su anaz;
entahla, sy xda idea...

shazclan;
bule je wan. buzz je aku kat ym...