July 8, 2009

Buduh Punya Orang


Salam sejahtera Malaysia!!!

Awal-awal semester, dah ada masalah. Celaka betullah...

Setiap minggu, kelas aku akan tamat pada hari Khamis (tengah hari). Ini bermaksud, hari Jumaat aku free. Dan aku masih lagi berkira-kira sama ada mahu pulang atau pun tidak. Ini disebabkan oleh mulut puaka-puaka yang sangat aku benci. Sudah aku katakan pada ibu dan ayah yang aku tidak akan pulang pada minggu ini. Tapi semalam, aku ada menerima berita yang membuatkan tahap kegeraman aku semakin menambah dan membuak-buak. Katanya, aku langsung tidak terlibat langsung dalam sebuah program. Ah, sial betullah kau mulut puaka-puaka! Sekarang aku dah tak kisah tentang itu. AKU ULANGI LAGI SEKALI, AKU LANGSUNG TAK KISAH KALAU TAK DAPAT TUGAS ITU! Tapi aku geram kerana diberitakan pada saat-saat akhir. Memang macam sial! Bodoh punya manusia!

p/s: maaf, aku sedang emosi. Carutan ini aku tujukan bukan untuk kalian tapi aku katakan khas untuk mereka-mereka yang buta matanya, pekak telinganya, bisu mulutnya dan cacat pancainderanya walhal mereka mampu melihat, mendengar, bercakap dan juga sempurna anggota tubuh.

4 comments:

ayisy said...

rilex2.. wat bodo sudahhh...

ayisy said...

huhu.. aku pun ada pakai jam pasar malam.. style jgak! aku pki g-shock bukan sebab fungsi/keistimewaanya, tapi sebab bg aku style dan maskulin.. Hak3!!!

kalau cakap pasal keistimewaan gshock, bg aku tahan lasak. klu yg cermin tahan calar, tak la buruk sgt jam tu bile dah bertahun pakai. hehehe..

Lil^GriZzLe A said...

eh jangan emo emo lah. tak elok untuk jantung :) eh, kamu fakulti mana?

aZRi aZLaN said...

dah xemo la, sis. cuma sakit hati aje. geram sgt2. fakulti perakaunan. nape?