May 23, 2009

Tentang Hati Part 2

Beberapa minggu selepas itu, kami bertiga(aku, ariff dan muz) minum petang di sebuah kedai makan yang dipanggil CRK di kalangan penduduk tempatan. Ketika itu, kami baru saja habis exam…

Azri : Muz, kau carikanlah aku girlfriend.

Kata aku tiba-tiba. Dia yang sedang makan, berhenti seketika.

Muz : Betul ni? Hah, aku kenenkan kau dengan A nak tak? Dia pun suruh aku carikan teman lelaki. Kau orang memang ada jodohlah.

Azri : Hah? Dia tak ada boyfriend?

Aku terkejut. Mana mungkin gadis sempurna macam dia masih lagi memegang title single.

Muz : Ya, dia cakap dengan aku semalam. Kalau kau tak percaya, kau tanya Ariff.

Ariff : Betul. A memang cakap macam tu kat Muz. Aku sendiri dengar.

Azri : Hah, kalau macam tu kita orang kawan ajelah dulu. Muz, kau ada nombor phone dia? Bagi
kat aku. Tapi aku kawan dulu tau dengan dia.

Muz : Ok

Dengan senang hati, Muz pun bagi nombor telefon P N A kat aku. Pada mulanya, aku takut-takut nak hubungi dia. Tapi entah macam mana. Satu malam. Aku hantar mesej kat dia. Ketika itu, hanya ALLAH saja yang tahu. Hati aku bergetar dan berdebar. Macam-macam dah bermain di fikiran aku. Apa reaksi dia?

5 minit.

10 minit.

30 minit.

Mesej itu tidak berbalas. Aku sedikit hampa.

6 comments:

.cEgu.dEQna. said...

alaa,,suka wat org tertanya2,,ahaha ;P
cepat ler sambg ea..;P

aZRi aZLaN said...

sabar, deqna...

shazclan @ shazwan said...

skali lagi ak kene menunggu...waaaa

pawang said...

wahahaha....
aq dah bce!!
hbslah ko!!!!!
keh3

aZRi aZLaN said...

to

shazwan;
sabar, wan. sabar...

pawang;
xhbs pun pawang? aku ok je...

Blogger said...

If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you must watch this video
right away...

(VIDEO) Want your ex CRAWLING back to you...?