May 30, 2009

Seperti Yang Dijanjikan

Cuma ini saja gambar yang kami tangkap ketika berada di Sunway Lagoon.

Pintu masuk...

Mungkin kerana aku yang paling tinggi di antara mereka, sebab itulah aku berada di belakang sekali. Azri, Ariff, Aisyah, Izyan, Fana dan Tika. Muz pula menjadi jurugambar kami...

Maaflah, kami mahu berseronok ketika itu. Tak sempat nak tangkap gambar banyak-banyak sebab masing-masing meletakkan handphone ke dalam locker...



4 comments:

adibahrisha said...

itu je? alahai. g tak ajak pun

aZRi aZLaN said...

yela...
msk bkn bleh amek gambar pun...
karang xpsl2 msk air...

Lil^GriZzLe A said...

dah lama gile tak gi sunway lagoon! huhu~

ala tangkap lah lagi..at least gambar tengah basah lencun ke..hehe

aZRi aZLaN said...

Lil^GriZzLe A ;
jom kita setting masa. g sunway lagoon sama2. lepak2. hahaha, xleh amek time lencun. sensored tuh...