April 14, 2009

Yang Aku Suka

Maya Karin Roelcke dilahirkan pada 29 October 1979 merupakan pelakon dan penyanyi wanita Malaysia. Dikenali sebagai Maya Karin, beliau sangat dikenali selepas memegang watak utama dalam cerita seram seperti PHSM.



Kristine Hermosa Orille dilahirkan pada September 9, 1983 di Quezon City, Filiphina. Kristine Hermosa merupakan pelakon dalam siri Pangako Sa 'Yo (2000) dan Sana'y Wala Nang Wakas(2003) yang masing-masing memegang watak sebagai Ynamorata Macaspac atau Yna dan Arabella Grace Garcia atau Ara.

Aku kenal Kristine Hermosa masa aku tonton cerita Sana'y Wala Nang Wakas yang ditayangkan di TV2 satu masa dahulu. Cerita ini merupakan siri drama kegemaran aku pada waktu itu kerana aku dah jatuh cinta pada Kristine Hermosa pada pandang pertama. Hahaha…





Beyoncé Giselle Knowles dilahirkan pada 4 September 1981 dan membesar di Houston, Texas. Beliau lebih dikenali sebagai Beyoncé, merupakan artis serba boleh di Amerika (penyanyi R&B, penulis lirik, producer rakaman dan pelakon).





Enrique Miguel Iglesias Preysler lahir pada 8 May 1975 di Madrid, Sepanyol. Beliau lebih dikenali sebagai Enrique Iglesias dan merupakan penyanyi, penulis lirik, model dan juga pelakon Sepanyol.

Lagu-lagu popular beliau yang sangat aku minati;
Could I Have This Kiss Forever(feat. Whitney Houston)
Ring My Bell
Hero
Be With You
Do You Know





Marcus Lodewijk Schenkenberg van Mierop, atau lebih dikenali sebagai Marcus Schenkenberg di lahirkan pada 4 August 1968 di Stockholm, Sweden, merupakan seorang model, pelakon, penyanyi, penulis, dan personaliti TV. Beliau mempunyai dua kewarganegaraan iaitu Sweden dan juga Netherlands.

3 comments:

Jo said...

yang tiga orang kat atas tuh sangat dikenali.

kecuali yg terakhir.



tataw sape.
tapi sangat kacak ouhh.
ngee~~

aZRi aZLaN said...

la, xkenal ke? he's my uncle.
hahaha, dia model terkenal cik yaziith. kalo nak kenal, click kat nama penuh dia. dah ada link utk ke website dia...

mira azlan said...

bnyk pengaruh hiburan laa ko nie..
jajajajajaja.....