April 2, 2009

Ada ke patut?



Hahaha, entry ni tak ada apa-apa maksud sebenarnya. Aku just nak beritahu, sekarang ni Biha(berbaju biru) dah pandai cakap sikit-sikit. Korang nak tau dia panggil aku apa? Dia panggil aku ayah. Ada ke patut? Yang ayah aku pulak, ketawa bila dengar Biha panggil aku ayah. Ada ke patut? Ish100x...

"Yah" panggil si kecil sambil menarik-narik lengan baju aku.
"Hah? Apa?" jawab aku terkejut beruk.
"Yah".
"Bukan ayahlah, sayang. Abang".
Hahaha...

2 comments:

dEQna said...

heheheehe~~
a'ah laa
ada ke patut adeq kembar awk yg comel lotey tu
panggil awk ayah..
hik2..
saye rase Biha keliru la..
klaka benO entry awk nih Azry..
ade ke patut...hehe

aZRi aZLaN said...

hahaha, agaknya la. dia keliru kot. mulanya mmg terkejut. yelah, tetiba je panggil ayah. tp nk wat mcm ne. kita ajar panggil abang pun, dia tetap panggil ayah. reda je la...