February 13, 2009

Koleksi rumate2ku. Hahaha,p:)



Hah, ni la bob aka nadhir. Dia ni ex-roomate aku masa 1st sem foundation kat UNITEN. Korg nak tau tak sesuatu tentang dia? Kejap2. Aku nk mintak izin kat tuan punya badan dulu. Bob, aku citer pasal ko bleh x? Aku citer yg baik2 la tentang ko. Xkan nak citer yg xbaik plak. Huhuhu…

Bob ni baik hati. Jujur. Tapi kadang2 tu, ada gila2 sikit. Hah, kalo kepala gila dia da dtg, alamatlah. Bknyer apa, aku pun mls nak lyn propa dia. Cter nak lebat je. Dgr mcm guruh berdentum kat langit. Hahaha…
Tulah bob. Aku senang kwn dgn dia tp masuk 2nd sem, kita org dah tak sebilik lg sbb aku n dia berlainan kos. Dia amek business, aku plak accounting. Mcm ada yg xserasi kat situ. Tp, dia ni ok…

Yang ni plak Faiz Rabani aka Reban. Hahaha, panggilan reban ni kita org dpt masa tgh bebual 4 org. time tu ada aku, ariff, hafiz n si faiz. Dia ni ex-roomate aku gak masa 2nd sem, special sem, n 1st sem degree. Kita org mampu bertahan selama 3 sem aje di atas sbb2 yg tertentu. Huhuhu…
Si faiz ni pun ok gak orgnya. Yelah, setiap manusia ada kekurangan dan kelebihan masing2. Semangat setia kwn sgt kuat dlm dirinya. Bak kata org, dia akn lebihkan kwn dia dulu berbanding diri sendiri. Hah, mcm tu la kiranya…


Ni plak ariff, my current roommate. Dia ni ada 1 perangai yg aku xsuka. Ariff ni kwn yg baik tp ada masa2nya, dia angin tak tentu pasal. Hah, kalo dia tgh angin tu, tahan je la telinga. Kalo bkn salah kita pun, dia akn marah. Siot je ek? Kalo la aku ni tak sabar, dah lama dia kena jurus penumbuk bisu dgn aku. Huhuhu, tp aku ni kdg2 jahat gak. Aku suka ambil kesempatan kat dia. Yelah, dia ni budak scholar. Kalo aku tak paham pasal pelajaran, dia mesti ajar aku. Hah, mcm tu la caranya aku ambil kesempatan kat dia. Jgn fikir negative ok?

p/s: korg pnye rumate plak mcm ne?

1 comment:

@--suCi--@ said...

well,as we noe..teman adalah penyeri kehidupan kita.mereka buat kita ketawa,,sedih,,mengajar koita erti kehidupan.kat ynimap ni i ddk umah KKF26.bilik master.kat blik ni ada 4 org..ros from johor.org nye putih,,bibir nye kecik.pakwe dia sport guy.as known as 'pecut'!yg sorng lagi ni fattra..kosmate aku.model i-Remaja.penari yg masyuk!!mmg bdn superb!!pangai cam gedix skit.tapi baik..yg last ni org perak.mmg minat gla komik!esk nak final pn leh bce komik lagi..kami nak tdo,,lampu dah ttp..tapi dia still kat tpi tingkap bace komik!!!strange!!!