January 8, 2009

roda hidupku...

Hari yg paling memenatkan dlm kamus hidupku sbg seorg manusia dan juga pelajar. Itulah yg dpt aku gambarkan dgn apa yg telah aku lalui pd hari ini. Keadaan bkn spt yg aku gambarkan pd mlm sebelumnya. Meh sini aku citer psl xtvt yg dah aku buat sehari suntuk ni. Damn tired ooo!

Tempat : desasiswa bistari, uniten kshas, muadzam shah, phg…
No bilik : DB3-02-04
Jam : 7.36am

Sedang enak aku diulit mimpi, alarm telefon bimbitku berbunyi nyaring. Maklumlah, nokia 2100. Mana tak nyaring. Aku segera mencapai telefon bimbit. Dgn harapan bunyi bising itu dapat dinyahkan dari telinga. Namun aku hampa kerana jam sudah pun menunjukkan pukul 7.36 am. Niat utk menyambung tidur terpaksa aku batalkan. Nak tak nak,
aku gagahkan juga langkah kaki ini menuju ke bilik air utk mandi. Melihat ariff (romate aku) yg sedang sedap melingkar mcm ular, sedikit rasa cemburu menjengah ke dalam diriku. Alangkah indahnya jika aku berada di atas katil. Oh, tuhan. Aku perlukan semangat!

Selepas bersiap-siap, aku mencapai buku dan juga nota. Sebelum itu, aku terpandang sehelai kertas jadualku bagi semester ni. Alamak, kelas aku pek hari ni. Pukul 8.00-10.00am nanti, aku ada kelas math. Then, 11.00am-2.00pm kelas law la pulak. Pukul 2.00-4.00pm ada kelas financial managemet. Ha, yg ni kelas ganti sbb last week ktorg cuti. Huh, pukul 5.00-7.00pm pulak ada kelas olahraga. Hah, bab ni yg aku mls sgt nih. Aku? Kita tgk jelah ye boleh ke tak aku berlari? Hahaha…

Tempat : desasiswa bistari, uniten kshas, muadzam shah, phg…
No bilik : DB3-02-04
Jam : 12.53am

Spt yg aku katakan, kepenatan mmg sedang bermaharajalela di dalam tubuhku ketika ini. Hingga nak taip entry pun aku mls. Inilah aku, azri azlan…


aku cinta, aku rindu...

4 comments:

Deqna said...

hye Azlan..! nice to know you..
biase rr,student mmg sentiase sibuk
nge he he..

aku cinta, aku rindu said...

hehehe, hi deqna. my name is azri. azlan is my father's name. by da way, nice to know u. keep in seeing my blog ok? thanks!

syazmi1817 said...

camtu la jang klu da namanya pelajar. klu nk relax jd murid darjah 1 balik la, kui2...

azri azlan said...

amboi, pndi mu memperliku eh? hahaha