October 10, 2010

Audit & Investigation Symposium UNITEN 2010/2011

Salam 1 Malaysia!

Sepatutnya, hari ni hari rehat untuk aku berblogging tapi nampaknya kau ada hutang entry dengan korang. So, hari ni aku nak cerita hari sabtu aku dengan kawan-kawan seuniversiti. Semalam, dengan “ikhlas” hati aku telah menghadiri satu symposium yang bertajuk ‘Audit & Investigation Symposium UNITEN 2010/2011. Aku dan rakan sekelas diwajibkan untuk menghadiri symposium ini kerana ianya membawa 5 markah untuk coursework kami. Pensyarah kami sungguh pandai, tahu.

So, ini adalah goodies bag kami terima. Ada 2 unit sebenarnya. Satu warna kuning, dan satu warna merah. Warna kuning daripada pihak penganjur manakala warna merah daripada ACCA.

Goodies bag yang berisi pen, buku nota, air kotak, lampu led (sampai sekarang aku masih tak tahu motif diaorang beri benda ini), handout, dan tentative

Dalam beg merah kat bawah ni ada gula-gula, setin air milo, sebotol air mineral, pamphlet dan tak ingat.


The tentative

Penceramah. Pertama dan kedua ada datang bagi ceramah. Yang ketiga dan yang keempat tiada dan digantikan dengan penceramah yang super duper best. Hahaha…

Handout. Macam nak masuk lecture lah pulak siap bagi handout bagai.

Last sekali the souvenir. Pen, buku nota kecil dan lampu led (yang bulat tu)

No comments: