November 10, 2009

Pisau Cukur


Anda tahu tak apakah simbolik gambar di atas? Hah, dah tahu kan? Ya, tepat sekali. Gambar di atas adalah gambar pisau cukur. Semalam aku pergi tengok pisau cukur. Weh, kejamnya kau orang. Bukan pisau cukur yang di atas tu. Hahaha…Pisau cukur yang ni cantik lagi hot. Maya Karin dan Nur Fazura. Gila hot dia orang berdua ni. Lebih-lebih lagi Maya Karin. Arghhh… gorgeous sangat. Aku minat dia doh.

Seperti biasa, saya menonton keseorangan. Well, apa nak buat. Dah ni nasib kau. Hahaha, poyo. Dahlah beli tiket malam. Tengok seorang diri. Bosan doh. Alamak, lupa. Sorry, sorry. Aku punya girlfriend tengah berlakon dalam filem ni. Siapa lagi kalau bukan Maya Karin. Mana boleh bosan. Harus tengok sampai habis. Kau orang pun kena tengok. Kalau sibuk, stop buat keja dulu. Jangan lepaskan peluang. Maya, saya akan promote filem awak habis-habisan (ceh, macamlah Maya Karin tu baca blog kau. Pirahhhh…)

Pisau cukur kat atas ni, aku dapat free. Kelakar gila. Tengok cerita Pisau Cukur, dapat pisau cukur percuma. Hahaha…

P/s : Sharifah Sofea nampak hot dalam cerita ni. Dia sekarang ada dalam senarai aku. Alamak, dia isteri orang la pulak. Adoiyai.

2 comments:

ayisy said...

giler ahh dapat pisau cukur free tgok cerita. hahaha..

Mohd Noorshazwan said...

best sangat je cite nie azri???

ak tak tengok lagi ar..