September 13, 2009

Aktiviti Hari Ini



Salam!

Aku kembali menaip. Bertemankan lagu yang mendayu-dayu iaitu Kembali Pulang dendangan Kangen Band dan juga My Baby You by Marc Anthony, mood untuk aku update blog menaik. Aku putarkan dua buah lagu ini bergilir-gilir. Ya, hanya dua buah lagu yang sedang aku dengar kini. Sumpah tak bosan dengar ulang-ulang.

Okeh. Semalam, 12 September 2009 merupakan hari yang paling memenatkan buat aku dan juga pelajar-pelajar yang mengambil subjek Islamic Studies, ISSB 232. Kami semua menganjurkan Program Bakti Siswa 2009 dengan memasak bubur lambuk untuk diedarkan kepada semua pelajar dan juga orang ramai. Seramai 3++ orang pelajar terlibat dalam program ini.

**Iklan

Gambar cekodok pisang di atas adalah makanan sahur aku pagi semalam. Sangat seksi bukan cekodok itu? Walaupun hitam tapi dia sedap. Aku beli RM2=20 biji di foodcourt Bestari (apartment+rumah+hostel aku)

Di bawah, gambar kami sedang mengacau bubur lambuk. Program ini turut mendapat kerjasama daripada desa-desa yang ada di Muadzam Shah seperti Desa Jati dan lain-lain (aku tak ingat nama desa yang lain).


Aku dengan Jijah. Aku betul-betul kacau okeh. Jijah ni aje yang datang menyibuk. Dia kumpulan sebelah. Memandangkan kayu pengacau di kumpulannya dikonker oleh lelaki, dia beralih ke kumpulan aku yang sedikit orang. Yang lain sedang berehat di belakang.


“Azri. Azri. Aku pun nak tangkap jugak”. Itulah kata-kata Yan. So, aku terpaksa bagi dia kayu pengacau itu untuk dia mulakan sesi bergambar.


Kesian budak kecil ini. Lengannya disengat lebah ketika kami sedang sibuk mengacau bubur lambuk. Hahaha…

Wallpaper handphone aku sudah bertukar ke gambar ini;


Petandanya, aku sudah mula rindu 2 orang budak comey di atas.


4 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

cekodok pisang tu lain macam aje rupanya..ingatkan apa tadi.

Jo said...

wah.



memanglah sangat seksi kan.

Mohd Noorshazwan said...

wah...ak nak join gak kaco bubor...bley ka??hehe

aZRi aZLaN said...

to

NB
lain macam? maksud NB? adakah kerana warnanya? hahaha...

yazith
ya. sangat seksi. saya suka benda seksi. hahaha...

shawn
buleh aje. tapi dah lepas la wan...