December 7, 2009

Salam semua!!!

Salam!!!
Sekarang, aku dah tak rajin untuk menaip macam dulu-dulu. Mesti kamu kamu kamu semua berasa hairan kenapa aku bersikap seperti ini. Ya, aku tidak rajin. Tidak rajin bukan bererti aku malas atau sudah tak ada idea untuk menaip tapi semua entry aku dibaca oleh orang yang agak rapat dengan aku baik di rumah mahupun di universiti. Kebanyakan entry aku berkisar tentang apa yang aku rasa, apa yang aku lihat, apa yang aku dengar. Pendek kata, semuanya tentang kehidupan yang aku jalani sehari-harian.

Ada satu entry tu, member aku terbaca. Walaupun aku kat tunjuk pada sesiapa ataupun menyebut nama dia, dia kata, dia terasa dengan apa yang aku coretkan. Dan aku tidak boleh berkata tidak untuk mencoretkan apa yang dah berlaku di dalam diari ini. Ianya sudah sebati dengan aku. Walaupun aku sudah lama tidak mengupdate blog, serius aku katakan yang aku ada menulis di dalam Microsoft word dan aku simpan di dalam folder ‘entry’. Tulisan itu aku mahu publishkan di dalam diari ini tapi sejak peristiwa itu berlaku, aku perlu berfikir sejuta kali jika mahu menulis apa-apa yang berkisar tentang hidup. Yalah, isu ini aku kira sangat sensitive.

Sejujurnya, aku rasa bersalah dengan dia. Sangat bersalah dan aku ada menerangkan pada dia yang aku sedang marah ketika itu. Dan dia juga sudah meminta maaf atas apa yang dia sudah buat.

1 comment:

Deqna said...

yeahh.azri is back~!!

XD